کد خبر: ۶۹۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۹۰۲
بیانیه ستادکل نیروهای مسلح:
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان ماه روز استکبار جهانی را «جهاد کبیر» و نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به آمریکا و شبکه پلید سلطه و استکبار عنوان کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را فرصتی برای «جهاد کبیر» و نمایش «نه» بزرگ ملت ایران به آمریکا و شبکه پلید سلطه و استکبار دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تامل و تعمق در واقعه تبیعد حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۴۲ و جنایت کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در ۱۳ آبان سال ۵۷ نشانگر این واقعیت است که این وقایع در راستای راهبردهای آمریکا و یکه‌تازی کاخ سفید در راهبری رژیم پهلوی و تنظیم محاسبات و سیاست‌های نظام منفور شاهنشاهی صورت پذیرفته است و اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ نیز واکنش جامعه انقلابی ایران به موضوع «نفوذ» و «جاسوسی» آمریکایی‌ها و سوءاستفاده از محل سفارتخانه ایالات متحده در تهران بود.

این بیانیه می‌افزاید: آمریکا بر اساس خوی استکبار و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و ام‌الفساد عالم بوده و هیچ گاه با نظامی مستقل و مردمی که مظهر حیات مقتدرانه اسلام ناب محمدی (ص) است سر آشتی و دوستی ندارد و تاریخ ۳۸ سال گذشته نیز حاوی صحنه‌های معناداری است که به خوبی تقابل انقلاب اسلامی و نظام سلطه‌گر آمریکا را در راهبردی و هویتی معرفی کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: