کد خبر: ۶۹۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۵۳۱
«حسام الدین العبار» تاکید کرد که سرکرده های داعش به تمامی عناصر خود دستور داده اند از کرانه راست و چپ موصل به سمت سوریه عقب نشینی کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از داعش دستور عقب نشینی داد مهر، یکی از اعضای شورای استان نینوا در عراق از فرار و عقب نشینی تروریست های داعش از این استان خبر داد.

بر اساس این گزارش، «حسام الدین العبار» عضو شورای استان نینوا در سخنانی تاکید کرد: طبق اطلاعات رسیده سرکرده های داعش به تمامی عناصر خود دستور داده اند از کرانه راست و چپ موصل به سمت سوریه عقب نشینی کنند. همچنین خیابان های شهر نیز برای نخستین بار طی ۲ سال گذشته تقریبا خالی به نظر می رسد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: عقب نشینی عناصر داعش از طریق بازار المعاش به سمت جاده البعاج و از آنجا نیز به سوی مرزهای سوریه صورت می گیرد. سرعت پیشروی نیروهای ما و ورود آنها به ساختمان تلویزیون موصل، خطوط دفاعی و توان داعش را در هم شکست و طی ساعات آینده محله الانتصار و الخضراء نیز آزاد خواهند شد.

گفتنی است، منابع وابسته به نهاد مبارزه با تروریسم عراق اعلام کردند: نیروهای مبارزه با تروریسم روز سه شنبه وارد ساختمان تلویزیون موصل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: