کد خبر: ۶۹۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۰
صبح امروز حوالی ساعت شش، ماموران پایگاه اورژانسی در شهرستان خنج از توابع استان فارس با مراجعه مادر بارداری مواجه شدند که در آستانه وضع حمل قرار داشت که با درایت دو تن از ماموران این پایگاه اورژانس طی اقدامی جالب توجه در همان آمبولانس فارغ شد.
تولد نوزاد در آمبولانس!به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها ، صبح امروز حوالی ساعت شش، ماموران پایگاه اورژانسی در شهرستان خنج از توابع استان فارس با مراجعه مادر بارداری مواجه شدند که در آستانه وضع حمل قرار داشت که با درایت دو تن از ماموران این پایگاه اورژانس طی اقدامی جالب توجه در همان آمبولانس فارغ شد.
 
محمد نیک پور تکنیسین پایگاه اورژانس خنج در رابطه با این اتفاق گفت: طی مسیر انتقال به بیمارستان بودیم که شرایط را برای انجام کار مناسب تشخیص دادیم و موفق شدیم با کمک همکارم آقای دبیری کار را به سر انجام برسانیم.
 
نیک پور افزود: حال مادر و نوزاد خوب است و ساعاتی پیش به بیمارستان منتقل شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: