کد خبر: ۶۸۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۷۳
زمانی؛
عضو هیات مدیره استقلال گفت: «ما چون در جریان تنظیم قراردادهای این فصل نبودیم، در یک عمل انجام شده قرار گرفتیم.»
به گزارش خبرداغ،حسن زمانی در رابطه با خبر جدایی کاوه رضایی از استقلال بعد از بازی امروز اظهار داشت: «قطعاً به رضایی در این مقطع اجازه جدایی نمی‌دهیم. شنیده‌ایم این بازیکن پیشنهاد دارد، اما به طور رسمی چیزی به باشگاه استقلال نرسیده است.»

 

وی افزود: «رضایی بازیکن سطح بالایی است و و خواهان زیاد دارد اما اینکه برود هنوز تصمیمی گرفته نشده است. اینطور نیست که بازیکن هر زمان دلش بخواهد، بتواند برود. ما روی رضایی حساب کردیم و حداقل تا نیم فصل در استقلال هست.»

 

زمانی ادامه داد: «اگر قرار به جدایی در نیم فصل هم باشد، باید با نظر و موافقت هیات مدیره و کادرفنی باشد. مطمئنا کاوه رضایی می تواند روزهای بهتری را در استقلال داشته باشد.»

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: «ما فردا جلسه هیات مدیره را برگزار می کنیم و صحبت هایی را هم در این باره خواهیم داشت.»

 

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا درست است که رضایی پیشنهادی دارد، تصریح کرد: «رضایی بازیکن سالمی است و اگر واقعاً پیشنهادی داشته باشد، باید رضایت استقلال را جلب کند. باید به این نکته اشاره کنم که طرح این مسئله می‌تواند اثر مثبتی داشته باشد که اگر بازیکنان خوب باشند، زیر ذره‌بین قرار گرفته و به آنها پیشنهاد داده می‌شود.»

 

وی درباره اینکه قراردادها به چه نحوی در ابتدای فصل بسته شده که بازیکنان ساز جدایی کوک می کنند، گفت: «ما چون در جریان تنظیم قراردادهای این فصل نبودیم، در یک عمل انجام شده قرار گرفتیم. برای فصل آینده قطعا قراردادها طوری تنظیم می شود که باشگاه ضرر نکند.»

 

زمانی درباره وضعیت استقلال خاطرنشان کرد: «امروز یک دیدار در جام حذفی مقابل مس کرمان داریم که می رویم تا برنده شویم. چند بازیکن در این بازی نیستند اما استقلال متکی به یکی، 2 بازیکن نیست.»

 

وی در پایان درباره شانس سطانی فر برای حضور در راس وزارت ورزش گفت: «سلطانی فر وضعیتش خوب است و فکر می کنم فردا با رای خیلی خوبی به عنوان وزیر انتخاب شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: