کد خبر: ۶۸۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۲۴
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه رشد افزایش قیمت طلا در بازار داخلی بیشتر از بازارهای جهانی است، گفت: بازار در دو هفته اخیر به واسطه رشد طلا در بازارهای جهانی و دلار در بازار ایران روند صعودی گرفته است.
به گزارش خبرداغ،محمد کشتی‌آرای در رابطه با روند ارزش گذاری نرخ طلا در بازار جهانی و داخلی اظهار کرد: هفته گذشته دومین هفته متوالی رشد طلا در بازارهای جهانی بود.

به گزارش میزان، وی افزود: در حالی ارزش طلا در بازارهای جهانی افزایش یافته که ارزش طلا در بازارهای داخلی با سرعت بیشتری روند صعودی به خود گرفته است و رشد بیشتر ارزش طلا در بازار ایران به واسطه رشد قیمت دلار در بازار آزاد ایران است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: در دو هفته اخیر تنها بازار طلا در داخل کشور تحت تاثیر ارزش‌گذاری طلا در بازارهای جهانی و نرخ دلار بوده و میزان عرضه و تقاضا هیچ تاثیری بر قیمت‌ها نداشته است.

کشتی‌آرای یادآور شد: بازار طلا و جواهر از چند وقت گذشته در رکود به سر می‌برد و در چند روز گذشته تطابق زمانی ایام با ماه محرم و صفر بازار طلا و جواهر را در رکود بیشتری فرو برده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: