کد خبر: ۶۸۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۵۰۷
میرزاده به ایلنا خبر داد؛
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از حضور وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتخاب کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
به گزارش خبرداغ ،میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در جلسه امروز چهار موضوع در دستور کار بود که مورد رسیدگی قرار گرفت. در ابتدای جلسه برخی اعضای کمیسیون آموزش که به سیستان‌وبلوچستان سفر کرده بودند، گزارشی از وضعیت مدارس و دانشگاه‌های این استان ارائه کردند.

او افزود: در ادامه آقای صالحی‌امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه کمیسیون آموزش حاضر شد و ضمن ارائه برنامه‌های خود به سوال‌های نمایندگان پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: همچنین آقای حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در کمیسیون توضیح‌هایی در مورد پذیرش دانشجو به ویژه در مقطع دکترا ارائه کرد.

میرزاده گفت: در پایان جلسه کمیسیون آموزش هم اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند که بر این اساس ۱۵ نفر عضو این کمیته به رئیس مجلس اعلام می‌شوند و شش ماه فرصت دارند تا اقدامات مربوط به تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به اسامی نمایندگانی همچون محمدمهدی زاهدی، فریده اولادقباد، جبار کوچکی‌نژاد، احمدی و میرحمایت میرزاده اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: