کد خبر: ۶۸۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۵۰۹
مدیرعامل بیمه آسیا در پنل بیمه‌ای همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه ایران با عنوان چالش‌ها و فرصت‌های صنعت بیمه در ایران حضور دارد. 
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بیمه آسیا، همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه ایران طی دو روز 11 و 12 آبان، همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.بنابر این گزارش، همچنین مديران و کارشناسان بيمه آسيا در غرفه اختصاصي اين شرکت(B32a) و در طول برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشورکه از 10 تا13 آبان در مرکز نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جزيره کيش برگزار می‌شود، آماده ارائه خدمات و مشاوره‌هاي بيمه‌اي هستند. معرفی قابلیت‌های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی‌ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان ملی از مهم‌ترین اهداف برگزاری Kish Invex 2016 است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: