کد خبر: ۶۸۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۳۸۲
پس از درج خبر درگیری لفظی در اردوی پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت خیلی ها سعی کردند این خبر را تکذیب کنند اما آنچه مشخص بود، بسیاری این اتفاقات را دیده بودند و ضمن انتقاد از کار اسپانسر، شب قبل بازی را زمان مناسبی برای این کارها ندانستند.
ادامه بی توجهی مدیران پرسپولیس به انتقادات / انتقاد تند سیدجلال حسینی از رفتار اسپانسر باشگاهبه گزارش خبرداغ ،با وجود ناراحتی برانکو، طارمی و بسیاری دیگر از بازیکنان قدیمی تیم، مسوولان باشگاه اما تا این لحظه صحبتی در این خصوص مطرح نکرده اند و اعلام نکردند چرا شب قبل بازی به این حساسی را برای این کار انتخاب کردند و مثلا چرا آن را برای تعطیلات لیگ که فرصت زیادی هم هست نگذاشتند؟

 

سیدجلال حسینی در این خصوص می گوید:  اسپانسر برنامه‌ریزی بدی داشت و سیستم تبلیغاتی آنها به هیچ‌وجه درست نبود. به طور مثال از خود من دو بار عکاسی کردند. یک بار بعد از ناهار در هتل بود و دوباره گفتند که برای عکاسی حاضر شوم، چون عکس‌های قبلی خوب نشده است. وقتی بازیکن شب قبل از بازی در حال تمرکز است و در هتل حضور دارد، باید یکسری مسائل را رعایت کرد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: