کد خبر: ۶۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۹۵
اشتباهی که نزدیک بود کاردست پرسپولیس بدهد؛
یکی از بازیکنان پرسپولیس گفت: «حرف طارمی درست بود و شب بازی زمان مناسبی برای عکس گرفتن یا فیلمبرداری نیست چرا که بازیکن نیاز به تمرکز دارد.»
به گزارش خبرداغ،مهدی طارمی چند موقعیت خوب برابر نفت آبادان خراب کرد اما در نهایت زهر خودش را ریخت و موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند.

 

وقتی با یکی از بازیکنان پرسپولیس که تمایلی به افشای اسم خود نداشت با اشاره به اتفاقات شب قبل از بازی با نفت آبادان اظهار داشت: «متأسفانه شب قبل ازبازی اتفاقاتی افتاد که تمرکز طارمی و بقیه را به هم زد. به نظرم حرف طارمی درست بود و شب بازی زمان مناسبی برای عکس گرفتن یا فیلمبرداری نیست چرا که بازیکن نیاز به تمرکز دارد.»

 

وی در ادامه تاکید کرد: «همه دیدند مهدی در این بازی تمرکز کافی نداشت با این حال یک گل زد. حالا تصورش را بکنید طارمی قهر می کرد و به خانه اش می رفت آن گاه چه کسی می خواست برای ما گل برند؟ اسپانسرباشگاه؟!»

 

اینکه حرف های این بازیکن و طارمی درست است یا مسئولان باشگاه به درستی نمی دانیم اما آنچه می دانیم این است که فوتبال ما فقط اسم حرفه ای را یدک می کشد و هنوز فرسنگ ها با حرفه ای گری فاصله دارد.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: