کد خبر: ۶۸۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۳۸۰
۶هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال سهام دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده که از این میزان،۱۹۸۷میلیارد ریال در بورس،۵۱۱میلیارد ریال در فرابورس و ۳۹۸۷ میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رفته است.
به گزارش خبرداغ  و به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۶ هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی سازی واگذار شده که از این میزان، ۱۹۸۷میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار، ۵۱۱ میلیارد ریال در فرابورس و ۳۹۸۷ میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رسیده است.

همچنین از ۶ هزار و ۴۸۵میلیارد ریال سهم دولتی واگذار شده در این هفت ماه، ۵۵۲۳ میلیارد ریال به صورت بلوکی، ۸۸۹ میلیارد ریال به صورت تجی و ۷۳میلیارد ریال به صورت ترجیحی واگذار شده است.

افزون بر این از این میزان واگذاری، ۶۳۶۲ میلیارد ریال مربوط به شرکت های گروه یک ماده دو قانون اصل ۴۴ و ۱۲۲میلیارد ریال مربوط به شرکت های گروه دو ماده ۲ این قانون بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: