کد خبر: ۶۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۳۰۴
ارزش کل معاملات بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته جاری، به بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان با حجم معاملاتی یک میلیارد و ۸۰ میلیون سهم و اوراق قابل معامله در ۹۵ هزار و ۲۴۰ نوبت رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرنگار ایلنا؛ شاخص بورس و اوراق بهادار امروز چهارشنبه ۵ ابان ماه با رشد ۵۳۷ واحدی همراه شد و به کانال ۷۹ هزار و ۲۹۹ واحدی رسید.

 در بازار امروز گروه‌های فولادی و معدنی بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص‌ها داشتند.

 بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص بازار سهام متعلق به نمادهای معاملاتی فولاد، کگل و شپنا بود و در مقابل نمادهای معاملاتی بترانس، اخابر و وصندوق با افت خود مانع رشد بیشتر شاخص کل شدند.

همچنین در این روز شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۸۹واحد، کل (هموزن) ۱۱۶واحد، قیمت (هموزن) ۹۳واحد، آزاد شناور ۶۵۲ واحد، شاخص بازار اول ۵۲۵ و بازار دوم ۲۹۲ واحد رشد داشت.

آمار معاملات در بازارهای فرابورس ایران حاکی از آن است که در این بازار‌ها ۳۲۵میلیون ورقه به ارزش ۱۴۶میلیارد تومان در ۳۵ هزار نوبت معامله شد به گونه‌ای که شاخص کل فرابورس (آیفکس) یک واحد رشد کرد و به عدد ۸۲۸ واحد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: