کد خبر: ۶۸۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۶۹
درست از زمانی كه رضا افتخاری به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، این شایعه در موردش به گوش رسید كه او هوادار پرسپولیس است.
مردی که می‌خواهد به همه ثابت کند پرسپولیسی نیست!به گزارش خبرداغ ، شائبه پرسپولیسی بودن مدیرعامل استقلال زمانی تقویت شد كه افتخاری در مصاحبه‌ای مدعی شد پیراهنش سفید است و در گذشته هم علی پروین و مرحوم همایون بهزادی اسطوره‌های او بوده‌اند! طبعا این حرف‌ها حساسیت‌هایی را به دنبال آورد و مثلا علی جباری مدعی شد افتخاری باید نامی هم از پیشكسوتان مشهور استقلال می‌برد.

 

حالا اما به نظر می‌رسد همان فضا باعث شده رضا افتخاری وارد قطب مخالف شود و بی‌محابا به تمجید از استقلال و نیز انتقاد از پرسپولیس بپردازد. مدیرعامل آبی‌ها در چند روز گذشته با تشبیه سبك بازی تیمش به بارسلونا حسابی خبرساز شد. عجیب اینكه او اصرار داشت این حرف را از سر آگاهی و كاملا عمدی به زبان آورده است.

 

افتخاری كه مسابقات اخیر این تیم را در ورزشگاه تماشا كرده و حتی برای دیدن بازی هفته گذشته با سیاه‌جامگان راهی مشهد شده بود، اخیرا مرتب به پروپای پرسپولیس می‌پیچد. او مثلا بعد از مسابقه اخیر سرخپوشان با استقلال‌خوزستان گفته بود: «پرسپولیس خیلی شانس آورد كه نباخت. كل بازی دست تیم اهوازی بود.» این موضعگیری افتخاری واكنش شدید پرسپولیسی‌ها را به دنبال آورد.

 

در مجموع به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال قصد دارد هرطور شده ثابت كند هوادار تیم رقیب نیست و به همین خاطر گاهی در دام اظهارات عجیب و غریب و بحث‌برانگیز می‌افتد.

 

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: