کد خبر: ۶۸۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۹

تسنیم نوشت:معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فعالیت‌های انتخاباتی و ریاست جمهوری دوازدهم از اواخر آذر و اوایل دی ماه آغاز می‌شود و پیشنهاد داده‌ایم که یک‌سوم انتخابات الکترونیکی برگزار شود.

محمدحسین مقیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آمدن جنتی وزیر سابق ارشاد به وزارت کشور به عنوان معاون سیاسی اطلاعی ندارم و این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم.

وی با تأکید بر اینکه هر کسی را وزیر کشور تشخیص دهد به عنوان معاون سیاسی انتخاب می‌کند، عنوان کرد: حضور جنتی در وزارت کشور در صورت صحت یک فرصت است و ما خوشحال می‌شویم.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه تا امروز همه اعضاء و گروه‌های سیاسی فعالیت خود را انجام می‌دهند، گفت: فعالیت‌های انتخاباتی و ریاست جمهوری دوازدهم از اواخر آذر و اوایل دی ماه آغاز می‌شود و پیشنهاد داده‌ایم که یک‌سوم انتخابات الکترونیکی برگزار شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: