کد خبر: ۶۸۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۳۱۸

تجلیل مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از کارکنان جانباز و خانواده معظم شهدامرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اهدای لوح تقدیر و هدایا از فداکاری ها و رشادت های خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در بانکتجلیل کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری ضمن تاکید بر نقش موثر جانفشانی های صورت گرفته دوران دفاع مقدس در حفظ تمامیت ارضی و ثبات امنیت در کشور، از ایثارگران و جانبازان به عنوان سند زنده افتخار و عزت ملت ایران درهشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد.

وی بیان داشت: ایثارگران و جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند و خانواده های معظم شهدا نماد صبر و استقامت و ایثارند که با تمامی توان از عزت و شرف کشورعزیزمان دفاع نمودند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پایان تصریح کرد: بر همه ما لازم است که از این اسطوره های صبر و فداکاری، تجلیل و تقدیر نماییم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: