کد خبر: ۶۸۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۲۲۴
بازی مقابل عربستان به غیر از مسائل فنی حاشیه هم دارد؛
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: «خوشحالی زایدالوصف بازیکنان در روز گذشته مرا نگران کرد چرا که کار ما هنوز تمام نشده است و به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم.»
به گزارش خبرداغ،امیرحسین پیروانی در خصوص صعود تیم ملی فوتبال جوانان به جام جهانی اظهار داشت: «خوشبختانه ما توانستیم این موفقیت را به دست آوریم. هدف اول‌مان صعود به جام جهانی بود که به این مهم دست یافتیم. البته ما کار بسیار دشواری داشتیم چرا که در قرعه‌کشی مسابقات در سید چهارم قرار گرفته بودیم و در گروه سختی حضور داشتیم.»

 

وی افزود: «با توجه به اینکه سال های قبل و دو سال قبل نتیجه خوبی در سطح جوانان گرفته نشده بود ما را در سید 4 ارزیابی کرده بودند یعنی ضعیف ترین تیم آسیایی. به همین خاطر با تیم قطر قهرمان دوره قبل، ژاپن که مدعی همه ساله است و حتی یمن که پارسال تیم ما را شکست داده بود در یک گروه بودیم.»

 

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: «بازی به بازی سخت تر بود. بازی با قطر که خوب شروع کردیم یک گل دریافت کردیم. نیمه دوم هم 10 نفره بودیم و به بازی برگشتیم. بازی با ژاپن هم که با توجه به اینکه از تیم ما شناخت کامل داشتند و با شش آنالیزور ما را ارزیابی می کردند. ما مجبور بودیم که با یک سیستم جدید بازی کنیم. با توجه به اینکه ما قبل از آن هم سه بازی کرده بودیم و همه شناخت از ما داشتند به همین خاطر ما در این بازی سعی کردیم با یک شرایط جدید حاضر شویم.»

 

پیروانی بیان داشت: «خوشبختانه ما 23 بازیکن تاکتیک پذیر داریم و بارها و بارها تمرین کرده بودیم می توانیم در اثر شرایط بازی و اتفاقات بازی تغییر بدهیم. دیروز با توجه به اینکه فیلم ازبک را دیدیم، ازبکی که سال هاست در سطح آسیا در جام جهانی حاضر است. دو هافبک چپ و راست بسیار رونده دارد که کار ما را مشکل کرده بود. دوماه پیش در تورنمنت سنگاپور هم با این تیم بازی کرده بودیم و دو گل در ضربات ایستگاهی به این تیم گل زده بودیم. نیمه دوم با توجه به اینکه پرتعداد حمله می کردند و خوشبختانه با ضد حمله توانستیم به اهداف خود برسیم.

 

وی افزود: «من یک کار فردی انجام ندادم. با توجه به اینکه با دانشگاه همکاری دارم دوستان خوبی دارم مثل دکتر خسرو حمزه که بارها با این تیم کار کردند، بچه های فنی و گروه آنالیزور ما، بخشی که داخل زمین و بخشی که بیرون زمین است، خوشبختانه شبکه های اجتماعی همه را به هم نزدیک کرده است و ما بارها برای بچه ها کلاس گذاشتیم. ما از روز اول هدف داشتیم و برنامه اول ما این بود که سهمیه جام جهانی را بگیریم. دیروز کمی نگران شدم.»

 

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در مورد دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان یادآور شد: «همانطور که گفتم هدف اصلی ما صعود به جام جهانی بود اما روز گذشته وقتی من خوشحالی زایدالوصف بازیکنان را دیدم نگران شدم چرا که کار ما هنوز تمام نشده است و درست است که به جام جهانی صعود کردیم اما هدف دیگری هم دنبال می‌کنیم که می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم. امروز جلسه‌ای با بازیکنان خواهیم داشت و این نکته را به آنها گوشزد می‌کنیم که با انگیزه و قدرت زیادی در زمین حاضر شوند.»

 

پیروانی خاطرنشان کرد: «اگر بازیکنان استرس داشته باشند نمی‌توانند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشند و اگر کار را هم تمام شده بدانند باز هم اینگونه خواهد بود. به این دلیل ما با آنها صحبت می‌کنیم. چرا که بازی با عربستان جدا از مسائل فنی احتمالا حواشی را هم در بر دارد. به علت نزدیکی بحرین به عربستان امکان دارد تماشاگران عربستانی در ورزشگاه حاضر شوند و حالا حواشی هم به وجود بیاید. به این دلیل ما باید با قدرت در زمین حاضر شویم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: