کد خبر: ۶۸۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۴۲۸
در استقلال از بازيكن و مربي گرفته تا كادر مديريتي، همه دوستان حرف‌هاي جالبي مي‌زنند كه شايد نظيرش را در فوتبال ايران كمتر ديده باشيم.
به گزارش خبرداغ،يكي از مهم‌ترين نكاتي كه طي چند ماه گذشته در استقلال ديده شده، اعتماد به نفس بالا و شايد بتوان گفت "وحشتناك" اعضاي اين باشگاه بوده است.

 

فرقي هم نمي‌كند در حال صحبت در مورد كدام رده باشيم؛ از بازيكن و مربي گرفته تا كادر مديريتي، همه دوستان حرف‌هاي جالبي مي‌زنند كه شايد نظيرش را در فوتبال ايران كمتر ديده باشيم.

 

به چند نمونه توجه كنيد لطفا؛

 

* رضا افتخاري (مديرعامل):

استقلال مثل بارسلونا بازي مي‌كند / اگر من به ورزشگاه نروم استقلال برنده نمي‌شود / از وقتي من آمده‌ام تيم نباخته / فوتبال و فوتسال بايد از تجربيات من استفاده كنند.

 

* عليرضا منصوريان (سرمربي):

شايد اين حرف من به عده‌اي فشار آورده، اما واقعا از ليگ انگلستان پيشنهاد مربيگري دارم / در استقلال مي‌خواهيم تلفيقي از بايرن‌مونيخ و اتلتيكو مادريد باشيم.

 

* محمدحسین كنعاني‌زادگان (بازيكن):

من بمب نقل‌وانتقالات هستم / پرسپوليسي‌ها طوري با من حرف مي‌زدند كه انگار همان كنعاني سه سال پيش هستم.

 

* حسن زماني (عضو هيات‌مديره):

از كارلوس كي‌روش گله دارم. بايد پنج يا شش بازيكن استقلال به تيم ملي دعوت شوند و سه نفر هم در اين تيم به صورت فيكس بازي كنند.

 

* مسعود معيني (عضو هيات‌مديره):

يك نفر هم در استقلال وجود ندارد كه شرايط مرا داشته باشد / هر وزيري آرزوي داشتن مرا داد.

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: