کد خبر: ۶۸۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
تعداد بازدید: ۳۰۷
ابهام در قرارداد رامین با سرخ ها؛
پرسپوليسي‌ها بايد بكوشند تا دير نشده تكليف اين موضوع را روشن كنند، مبادا آخر فصل دوباره تلفن ملی پوش ماجراجو خاموش شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازگشت رامين رضاييان به پرسپوليس حرف و حديث‌هاي زيادي به همراه داشت، جوري كه آخر سر هيچ كس متوجه نشد اين بازيكن به چه شكل و به استناد كدام قرارداد دوباره پيراهن سرخ به تن كرده است!

 

ابتدا قرار بود اين بازيكن يك قرارداد دو ساله جديد با پرسپوليس ببندد، اما در يكي از آخرين جلساتي كه بين او و علي‌اكبر طاهري برگزار شد، سرپرست باشگاه اوراق مربوط به اين قرارداد را پاره كرد.

 

بعدتر گفته شد رامين با ابطال فسخ قرارداد قبلي‌اش به جمع سرخپوشان برمي‌گردد. در حقيقت پيش از رفتن اين بازيكن به تركيه، يك سال ديگر از قرارداد او باقي مانده بود كه نماينده رضاييان با حضور در سازمان ليگ، به بهانه عدم وصول مطالبات اين قرارداد را فسخ كرد.

 

به اين ترتيب در روز آخر نقل‌وانتقالات و با ابطال فسخ قرارداد، رضاييان مطابق همان قرارداد قبلي به جاي سروش رفيعي در ليست پرسپوليس گنجانده شد.

 

اگر اين حالت دوم درست باشد، يعني از تعهد رامين به پرسپوليس فقط چند ماه ديگر باقي مانده و ممكن است دوباره آخر فصل، فيل اين بازيكن ياد تركيه كند!

 

در اين ميان سايت سازمان ليگ زمان اتمام قرارداد رضاييان را پايان فصل آينده يعني ليگ هفدهم درج كرده است. اين يعني سازمان ليگ حداقل روي سايتش، قرارداد دو ساله اين بازيكن با پرسپوليس را به رسميت شناخته است.

 

به هر حال پرسپوليسي‌ها بايد بكوشند تا دير نشده تكليف اين موضوع را روشن كنند، مبادا آخر فصل دوباره تلفن رضاييان خاموش شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: