کد خبر: ۶۸۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۴
اگر سرمربی پرسپولیس زودتر دست به تعویض رضاییان می‌زد امکان شکست پرسپولیس مقابل آبی‌های خوزستان زیاد بود.
شانس بزرگ پرسپولیس در گرفتن امتیاز از استقلال خوزستانبه گزارش خبرداغ ، فرشاد احمدزاده در دیدار هفته قبل مقابل نفت یکی از بهترین‌های تیمش بود اما در بازی با استقلال خوزستان مثل همه هافبک‌های پرسپولیس ضعیف کار کرد و اشتباهات زیادی داشت. همین مساله باعث شد تا برانکو تصمیم بگیرد که بازیکن محبوبش را تعویض کرده و بازیکن مغضوبش را به جای او به میدان بفرستد. تصمیمی که اگر یک دقیقه زودتر اجرا می‌شد شاید پرسپولیس با صفر امتیاز اهواز را ترک می‌کرد. لحظه طلایی بازی برای احمدزاده و برانکو دقیقه 83 بود. او با ارسال مسلمان و با یک ضربه سر زیبا و چرخشی اولین گل فصلش را به استقلال خوزستان زد.

 

برانکو فصل گذشته نشان داده بود که تبحر و تخصصی زیادی در تعویض ندارد و امتیازات زیادی را در دقایق پایانی بازی به‌خاطر تعویض‌هایش از دست داده بود اما این بار شانس و اقبال به کمک او آمد و احمدزاده قبل از بیرون آمدن از زمین کار خودش را کرد و یک گل یک امتیازی به ثمر رساند.

 

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: