کد خبر: ۶۸۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۳۸۰
علیرضا منصوریان سعی دارد با کدخدامنشی مشکلات حاشیه ای تیمش را حل و فصل کند. او تا به اینجا موفق بوده و شاید دلیلش بیشتر به نتیجه گیری این تیم در دو سه هفته اخیر برگردد.
کدخدامنشی به گزارش خبرداغ ،علیرضا منصوریان سعی دارد با کدخدامنشی مشکلات حاشیه ای تیمش را حل و فصل کند. او تا به اینجا موفق بوده و شاید دلیلش بیشتر به نتیجه گیری این تیم در دو سه هفته اخیر برگردد. اگر تیم منصوریان پیروزی را با باخت عوض کند آن وقت هواداران بخشیده شدن بختیار که وسط مسابقه قهر می کند یا گذشتن از بوقچی ای که مدیر اجرایی را به باد کتک می گیرد را تاب نمی آورند.

 

محسن کدخدایی، مدیر اجرایی استقلال امروز در تمرین آبی ها حاضر شده بود. گفته می شود منصوریان با او تماس گرفته و تلفن را به بوقچی مورد نظر داده تا از کدخدایی عذرخواهی کند.

 

اینکه منصوریان اینقدر به بوقچی های باشگاه نزدیک است اصلا مورد عجیبی نیست. او حتی زمانی که در نفت تهران بود رابطه خوبی با بوقچی های استقلال داشت؛ درست مانند اواخر دوران فوتبالش که به یکباره از بازیکنی با محبوبیت معمولی به اسطوره آبی ها روی سکوها تبدیل شد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: