کد خبر: ۶۸۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۵۰۲
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ، از کنترل پروانه‌های شکار پرنده، به منظور جلوگیری از افزایش صید پرندگان در مناطق شکار آزاد این شهرستان خبر داد.
کنترل پروانه‌های شکار پرنده و برخورد با شکارچیان غیر مجاز در ساوجبلاغبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا در کرج، حکیمی امروز با بیان این مطلب گفت: مأموران یگان حفاظت، در جهت حفاظت از حیات وحش و به منظور کنترل پروانه‌های صادره شکار و صید پرنده در مناطق شکار آزاد این شهرستان، به صورت مستمر  در حال گشت زنی هستند.

وی در ادامه افزود: با توجه به پایان زمان صدور پروانه شکار و امکان شکار پرنده برای شکارچیان واجد پروانه، به منظور پیشگیری از شکار غیرمجاز و برخورد قانونی با متخلفین، موضوع گشت و کنترل مستمر زیستگاه های طبیعی شهرستان، در اولویت کاری مامورین یگان حفاظت قرار گرفت و این برنامه تا پایان زمان مجاز برای شکار پرنده "95/10/15 "، با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

حکیمی با بیان اینکه در سال جاری حدود 100 فقره پروانه شکار پرندگان خشک زی برای متقاضیان شهرستان ساوجبلاغ صادر شده است، تصریح کرد: به منظور برخورد قانونی با شکارچیان متخلف و حمایت از شکارچیان قانونمند که از مجرای قانونی موفق به اخذ پروانه و شکار مجاز شده اند، برنامه  گشت و کنترل و نظارت بر پروانه شکار شکارچیان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان و دوستداران محیط زیست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید و یا زنده گیری حیات وحش، مراتب را بلافاصله به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به "شماره تماس12- 44225811" اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: