کد خبر: ۶۸۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۳۰۴
چینی؛
مربی استقلال با اشاره به اینکه این تیم به لحاظ تاکتیکی و بدنی به شرایط مطلوبی رسیده، گفت: «بازی آسانی مقابل فولاد نخواهیم داشت.»
به گزارش خبرداغ،علی چینی در مورد سومین برد پیاپی استقلال در لیگ‌ برتر اظهار داشت: «من و همه اعضای کادر فنی گفته بودیم که استقلال نفرات جدیدی جذب کرده است و نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسد. برای رسیدن به شرایط مطلوب بدنی نیاز به زمان داشتیم. خوشبختانه در حال حاضر از لحاظ تاکتیکی و بدنی به شرایط خوبی رسیده‌ایم و توانستیم سه بازی آخر لیگ را ببریم.»

 

او ادامه داد: «برد سایپا را فراموش می‌کنیم و از امروز به بازی مقابل فولاد خوزستان فکر می‌کنیم. باید برای بازی با فولاد هم برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهیم. فولاد تیم بسیار خوبی است و به خصوص در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده است. بازی آسانی مقابل فولاد نخواهیم داشت اما امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی بازی خوبی مقابل فولاد انجام دهیم.»

 

مربی استقلال در مورد عملکرد خوب سید مهدی رحمتی در چند بازی اخیر گفت: «رحمتی نیازی به تعریف و تمجید ندارد. به اعتقاد من او یکی از بهترین دروازبان‌های 10 سال اخیر ایران است. رحمتی قابلیت‌های خاص خودش را دارد و در بازی‌های بعدی هم حتما همین شرایط خوب را خواهد داشت.»

 

چینی در مورد قهر دروازبان ذخیره‌ استقلال گفت: «چنین اتفاقی نیفتاده است و حسینی قبل از بازی با رحمتی گرم کرد. این موضوع شایعه است و من آن را تکذیب می‌کنم.»

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: