کد خبر: ۶۸۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۳۱۲
پس از پایان بازی پرسپولیس اتفاق افتاد؛
سرمربی پرسپولیس به شدت از عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با استقلال خوزستان ناراحت بوده است.
به گزارش خبرداغ،بازی پرسپولیس در اهواز مقابل استقلال خوزستان پرحاشیه ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بود. یکی از اتفاقات مهم این دیدار گل خوردن علیرضا بیرانوند از پشت محوطه جریمه بود.

 

این برای دومین بار در این فصل است که دروازه پرسپولیس روی شوت های از راه دور باز می شود تا بیرانوند نشان دهد که در مهار این توپ ها مشکل دارد.

 

گویا این ضعف گلر یک تیم ملی باعث ناراحتی برانکو ایوانکوویچ شده و وی به صورت مستقیم از دروازه بان ملی پوش خود انتقاد کرده است.

 

البته برانکو معمولا روز بعد از مسابقات شاگردان خود را ملامت می کند اما این مرتبه کمی زودتر اقدام کرد. آن طور که یکی از سایت های ورزشی نوشته برانکو بلافاصله پس از پایان بازی با استقلال خوزستان به بیرانوند گفته: «یک گلر ملی از فاصله 30 متری آن طوری گل نمی خورد.»

 

مرد کروات همچنین نسبت به چیدن دیوار دفاعی پرسپولیس در هنگام ضربه ایستگاهی مهدی رحیم زهیوی نیز انتقاداتی از دروازه بان خود داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: