کد خبر: ۶۸۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۹
محمد کشتی‌آرای با اشاره به این‌که طی هفته گذشته قیمت طلا در بازارهای جهانی حدود ۱۰ دلار نوسان داشت، اظهار کرد: قیمت هر اونس طلای جهانی طی هفته گذشته از ۱۳۶۲ تا ۱۳۷۲ دلار در نوسان بود.
قیمت سکه، آرام گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا ، محمد کشتی‌آرای با اشاره به این‌که طی هفته گذشته قیمت طلا در بازارهای جهانی حدود ۱۰ دلار نوسان داشت، اظهار کرد: قیمت هر اونس طلای جهانی طی هفته گذشته از ۱۳۶۲ تا ۱۳۷۲ دلار در نوسان بود.
 
وی ادامه داد: به تبع این اتفاق قیمت سکه نیز حدود ۷۰۰۰ تومان در نوسان بود و در حال حاضر نیز قیمت هر اونس طلای جهانی به  ۱۳۶۲ دلار رسیده است.
 
رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به این‌که در بازار داخلی قیمت ارز پنج تا ۱۰ تومان نوسان داشت، خاطر نشان کرد: قیمت ارز در بازار داخلی با توجه به نوسانات قیمت جهانی در همین محدوده دارای نوسان بود.
 
کشتی‌آرای با اشاره به این‌که سکه در بازار داخل از یک میلیون و ۸۳ هزار و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۹۲ هزار تومان در نوسان است، اظهار کرد: در هفته گذشته به دلیل نبود دادوستد و نیز کاهش میزان تقاضا بازار طلا و سکه هفته آرامی را پشت سر گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: