کد خبر: ۶۸۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۶۱۳
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور با اشاره به گم شدن کودک سه ساله‌ای در این شهرستان از جست‌وجوی نیروهای امدادی و مردمی برای پیدا کردن کودک سه ساله نوری خبر داد.
جست‌وجو برای پیدا کردن کودک 3 ساله در شهرستان نوربه گزارش خبرداغ ، خبرهای متعدد و متناقضی در فضای مجازی مبنی بر گم شدن، غرق شدن و یا دزدیدن پسر بچه سه ساله‌ای به نام امیر ماهان منتشر شد و پس از انتشار این خبر، پیگیری برای صحت و سقم خبر انجام و گم شدن ماهان توسط خانواده وی تائید شد.

 

پس از تائید خبر توسط والدین، گزینه‌های مختلف از جمله افتادن و غرق شدن در رود نزدیک منزل پر رنگ‌تر شد و جست‌وجو برای پیدا کردن این پس بچه توسط نیروهای امدادی هلال احمر، آتش‌نشانی، بسیج و خودجوش مردمی آغاز شد اما این تلاش‌ها تاکنون بی‌نتیجه ماند.

 

از صبح امروز با فروکش کردن آب رودخانه که به واسطه بارندگی بالا آمده بود، مجددا جست‌وجو‌های نیروهای امدادی و مردمی با امکانات لازم در مسیر رود از مقابل منزل تا دریا ادامه پیدا کرد اما تا لحظه تنظیم خبر اطلاعات جدیدی به دست نیامد اما در فضای مجازی کشف جسد ماهان منتشر شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور، با تکذیب کشف جسد ماهان اظهار کرد: تاکنون تلاش نیروهای امدادی و بسیج مردمی برای پیدا کردن این کودک سه ساله ادامه دارد اما خبری به دست نیامد و کشف جسد ماهان کذب است.

 

بابک خیابانی افزود: هر چه تلاش‌ها در رودخانه بیشتر و طولانی‌تر می‌شود، احتمال غرق شدن ماهان کم‌رنگ‌تر می‌شود و گزینه‌های دیگر متصور است و ضمن ادامه تلاش امیدواریم هرچه زودتر خبر موثقی به این خانواده نگران برسد و از نگرانی و بلاتکلیفی رهایی پیدا کنند.

 

  امیر ماهان روز گذشته پس از باز کردن در ورودی از منزل خارج شد و دقایقی بعد که مادر از نبود فرزندش مطلع می‌شود ضمن جست‌وجو برای یافتن کودک درخواست کمک می‌کند که نیروهای امدادی برای پیدا کردن وی جست‌وجوها را آغاز می‌کنند اما این تلاش‌ها تاکنون بی‌نتیجه ماند.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: