کد خبر: ۶۸۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۲۴۲

تغییر در کابینه به نفع مردم و اقتصاد کشور استمهدی پازوکی گفت:«تغییرات در کابینه دولت باید خیلی زود تر از این اتفاق می افتاد. در واقع بایددر ۶ ماه گذشته این تغییرات رخ می‌داد.»

مهدی پازوکی، کارشناس اقتصادی در گفت و گو با خبرآنلاین در رابطه تحولات اخیر کابینه دولت یازدهم،اظهارداشت:« در انتخابات سال ۹۲ مردم ایران به دنبال تغییر بودند که به آقای روحانی رای دادند،لذا  اقای روحانی باید به این موضوع توجه کند.»

وی افزود:« تغییرات در کابینه دولت باید خیلی زود تر از این اتفاق می افتاد. در واقع باید ۶ ماه گذشته این تغییرات رخ می داد. ابا اين حال بنده به عنوان یک کارشناس اقتصادی این موضوع را به فال نیک می گیرم، چون معتقدم هنوز برای تغییر دیر نشده است.»

پازوکی ادامه داد:«نگرانی ما این است که دوباره افرادی مانند افراد فعلی وارد کابینه شوند.  افرادی که شخصیت مستقلی ندارند، به نفع کشور نخواهند بود. بنابراين آقاي روحاني بايد وزرايي را برگزيند كه دارای توان مدیریتي بالا  باشند. این تغییرات تبعات خوبی در اقتصاد خواهد داشت.»

وی گفت:« به عنوان مثال بهترین برنامه بعد از انقلاب برنامه سوم بود؛ کسانی که در آن زمان کار می کردند افراد هماهنگ تر و دارای مدیریت قوي تري بودند. رییس جمهوری باید سعی کند بخش اقتصادی را از افراد کار آمدتر كه به دنبال پیشرفت كشور هستند، ترميم كند. »

این کارشناس اقتصادی عنوان کرد:« اگر مشاوران رییس جمهوری به ايشان اطلاعات درست بدهند، هم به نفع مردم و هم به نفع اقتصاد کشورخواهد بود؛ ضمن اينكه بايد توجه داشت كه مساله با تغيير وزیران حل نمي شود،تازماني كه مدیران میانی هنوز کسانی هستند که به قول آقای روحانی بدون بلیت سوار قطار شدند،مشكلي از اقتصاد كشور حل نمي شود.» 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: