کد خبر: ۶۸۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۲۹۲
رئیس پلیس البرز گفت: سایت تبلیغ و فروش مواد مخدر "ماری جوانا" از سوی پلیس فتا البرز شناسایی و گردانندگان سایت دستگیر شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: کارشناسان پلیس فتا استان در پی رصد و گشت زنی فضای مجازی، سایتی را شناسایی کردند که اقدام به تبلیغ مصرف مواد مخدر "ماری جوانا" کرده و گردانندگان آن از طریق سایت مذکور پس از شناسایی طعمه ها و مشتریان خود، مواد مذکور را به فروش می رساندند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طی چندین روز اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده و پیچیده، گرداننده اصلی سایت را در کرج شناسایی کرده و در پی تعقیب و مراقبت های نامحسوس، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

کامرانی صالح گفت: متهم در بازجویی های ماموران به راه اندازی سایت تبلیغ و فروش مواد مخدر ماری جوانا با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد که با هدایت و راهنمایی نامبرده و اقدامات اطلاعاتی ماموران مخفیگاه آنها را شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه دستگیر و به همراه تجهیزات رایانه ای و ابزار تبلیغاتی و مقادیر زیادی مواد مخدر ماری جوانا و ترازوی توزین مواد مخدر به پلیس فتا منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به تبلیغ و فروش گسترده مواد مخدر در فضای مجازی اعتراف کردند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: