کد خبر: ۶۸۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
تعداد بازدید: ۳۰۹
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کارگروه بررسی FATF هفته آینده با دبیر شورای عالی امنیت ملی، مسئولین وزارت اطلاعات و مسئولین بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی دیدار می‌کند.
دیدار کمیته بررسی FATF با دبیر شورای عالی امنیت ملی در هفته آیندهبه گزارش خبرداغ ،محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی، گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

وی افزود: جلسه امروز با حضور مسئولین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نمایندگان مرکز پژوهش‌ها و مسئولین مرتبط با موضوع قاچاق کالا و ارز برگزار و مقرر شد بخش‌هایی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر اساس لایحه دولت مورد بازنگری قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: