کد خبر: ۶۸۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۳۹۵
ترکیب خریداران حقیقی و حقوقی ۸۲ میلیون و ۵۶۰ هزار سهم "آپ" با رکورد شکنی حضور حقیقی ها اعلام شد.
ترکیب خریداران حقیقی و حقوقی به گزارش خبرداغ، در پی عرضه اولیه دیروز 60 میلیون سهم شرکت آسان پرداخت و تخصیص 40 میلیون سهم به کارکنان این شرکت 100 میلیارد تومانی دانش بنیان با کشف 9999 ریالی هر سهم، ترکیب خریداران حقیقی و حقوقی 82 میلیون و 560 هزار سهم "آپ" توسط معاونت بازار شرکت بورس اعلام شد.

طبق این آمار، در مجموع 64 هزار و 164 سهامدار خرد و کلان قادر به خرید سهام این شرکت تازه وارد شدند که شامل 63 هزار و 149 سهامدار حقیقی هزار و 17 حقوقی هستند.

به این ترتیب 92 درصد بازار این سهم را حقیقی ها به خود اختصاص دادند و تنها 8 درصد این خریدها نصیب حقوقی ها شد که تا کنون در عرضه های اولیه سابقه نداشت.

همچنین سهامداران حقیقی در مجموع 75 هزار و 969 هزار و 504 سهم "آپ" را مالک شدند تا 6 میلیون و 590 هزار و 496 سهم دیگر نصیب حقوقی ها شود.

یادآور می شود: روز گذشته، تعداد 000ر560ر82 سهم از سهام شرکت آسان پرداخت پرشین برای اولین بار در بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه و با قیمت میانگین هر سهم 999ر9 ریال کشف قیمت شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: