کد خبر: ۶۸۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۳۵۱
تیمی که در تبریز با نتیجه ۳ بر یک ماشین سازی را شکست می دهد، حریف آسانی نیست؛ این را از روی غرور نمی گویم، بلکه با توجه به توانمندی بازیکنان و درایت کادر فنی‌مان می گویم.
به گزارش خبرداغ ،قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیمی که در تبریز با نتیجه ۳ بر یک ماشین سازی را شکست می دهد، حریف آسانی نیست؛ این را از روی غرور نمی گویم، بلکه با توجه به توانمندی بازیکنان و درایت کادر فنی‌مان می گویم.

 

علی پورکیانی، ابتدا ‌درخصوص دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس، اظهار کرد: این هفته قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس تیم خوبی است و تاکنون هم نتایج خوبی به دست آورده است. بازیکنان ما هم می خواهند با ارائه یک فوتبال خوب، از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنند.

 

وی بیان کرد: تیم ما در این دیدار از پیش باخته نیست و می توانیم با داریت کادرفنی و همت بازیکنان‌مان به راحتی نتیجه را از پرسپولیس بگیریم. امیدوارم بازیکنانمان تلاش کنند تا شاهد یک بازی سالم و جوانمردانه باشیم.

 

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هر حال از درایت کادر فنی تیم مان نمی توان گذشت و مطمئنا با تدابیری که خواهند داشت، کاری می کنند تا از این بازی سربلند خارج شویم.

 

وی ادامه داد: تیمی که در تبریز با نتیجه ۳ بر یک ماشین سازی را شکست می دهد، حریف آسانی نیست و تیمی است که حرفهایی برای گفتن دارد. من این صحبت را از روی غرور نمی گویم، بلکه با توجه به توانمندی بازیکنان و درایت کادر فنی‌مان این گونه می گویم.

 

پورکیانی در ادامه با دعوت از هواداران خوزستانی جهت حضور در ورزشگاه غدیر و حمایت از استقلال خوزستان، گفت: باید بگویم فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه متعلق به پرسپولیسی‌ها است و انتظار داریم خوزستانی‌ها روز پنجشنبه جهت حمایت از تیم ما، ورزشگاه را پر کنند. ضمن این که هواداران پرسپولیس هم برای ما قابل احترام هستند و امیدوارم هواداران دو تیم به تشویق تیمهای خود بپردازند تا شاهد یک بازی خوب، جذاب و تماشاگرپسند باشیم.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: