کد خبر: ۶۸۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۱۷۴
فرشاد پیوس؛
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حاشیه سازان نمی توانند برای تیم مشکلی درست کنند.
به گزارش خبرداغ ، فرشاد پیوس، درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که پرسپولیس به روندی رسیده که می تواند هر حریفی را شکست دهد. زدن ۶ گل در ۲ بازی مقابل سپاهان و نفت تهران کار آسانی نیست و هر تیمی نمی تواند این نتایج را به دست بیاورد.

 

وی ادامه داد: با ادامه این روند به نظرم پرسپولیس می تواند تا نیم فصل نتایج خوبی بگیرد. البته ضمن احترام به همه تیم ها، پرسپولیس بازی های سختش را انجام داده و می تواند با فراغ بال بیشتری بازی های باقی مانده را انجام دهد.

 

این پیشکسوت در مورد حاشیه هایی که درباره پرسپولیس به گوش می رسد افزود: حاشیه سازان بدانند با این کارها نمی توانند به تیم ضربه بزنند. خوشبختانه کادر فنی خوبی داریم و بازیکنان هم حرفه ای هستند و شرایط تیم را درک می کنند و قطعا تن به این حاشیه های نمی دهند.

 

پیوس با اشاره به ماجرای نیمکت نشینی رضاییان تصریح کرد: نظر من در حال حاضر به برانکو نزدیک است. اولا که نباید به تیم برنده دست زد و دوم هم اینکه اگر رضاییان که من می گویم بازیکن خوبی است بازی کند در این میان حق یک بازیکن دیگر پایمال می شود و این اصلا خوب نیست. باید همه ما صبر کنیم و عنان کار را به دست برانکو بدهیم چون قطعا او بهترین تصمیمات را خواهد گرفت.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: