کد خبر: ۶۸۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۳۸۹
تغییرات بزرگ در دولت در راه است؟
پس از تایید مقامات دولتی از ماجرای استعفای وزیر ارشاد، منابع آگاه از «تغییرات بزرگ در دولت» خبر می دهند.
به گزارش خبرداغ به نقل از سرویس سیاسی «انتخاب» ، در پی انتشار شایعاتی در خصوص استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری‌های خبرنگار ما در صحت یا سقم این خبر حکایت از تغییراتی بزرگتر در دولت دارد؛ تغییراتی که می‌توان از آن به عنوان پروژه ترمیم یاد کرد که بعد از مدتها گمانه زنی رنگ واقعیت می‌گیرد.

پروژه ترمیم کابینه روحانی کلید خورد/ فانی، گودرزی و جنتی می‌روند؟

در همین حال، ۲۴ آنلاین نوشت که اخبار بدست آمده در این خصوص حکایت از تغییر در حداقل سه وزارتخانه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد. پیش از این اخباری در محافل سیاسی مبنی بر ارزیابی عملکرد دولتمردان دولت یازدهم چه در حوزه اجرایی و چه در حوزه گفتمانی به گوش رسیده بود و از همین نظر برخی رسانه ها اخباری در خصوص تغییرات در دولت منتشر کردند. اگر چه آن تغییرات در آن زمان روی نداد و بعدها مقامات مطلع از اصلاح برخی نواقص با تاکید بر ضرورت ثبات مدیریتی سخن گفتند

اما قرائن و نشانه‌ها در مقطع کنونی حکایت از عزم روحانی بر برخی جابجایی‌ها برای سرعت بخشی در اصلاح نواقص و پاسخ به مطالبات عمومی دارد.

قطعاً روزهای پیش رو، روزهایی پر تب و تاب برای دولت روحانی و وزرایش خواهد بود. این که وزارتخانه‌های مورد نظر شامل چه دستگاهها و حوزه‌هایی خواهد بود و افراد جایگزین چه کسانی هستند و آیا تغییرات تا سطوح پایین‌تر مدیریتی هم ادامه می‌یابد در گمانه‌زنی‌های محافل سیاسی و رسانه‌ها دیده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: