کد خبر: ۶۸۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۴۷۴
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: این شرکت دوران تحریم را به خوبی پشت سر گذاشت.
شرکت ملی نفتکش ایران از دوران تحریم سربلند بیرون آمدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیروس کیان ارثی امروز در مراسم تودیع علی‌اکبر صفایی و معارفه خود اظهار کرد: دست همه همکاران و مدیران این شرکت را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم با همکاری و همدلی و پشتکار همه همکاران این شرکت بتوانیم اقدام‎های لازم را برای توسعه این مجموعه بزرگ فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون مسئولیت سنگینی روی دوش من است، اعلام کرد: این مسیر بسیار دشواری است که با راهنمایی‌های استادان باید طی شود.

کیان ارثی ادامه داد: امیدوارم با همدلی و همفکری بزرگان و مدیران این مجموعه بتوانیم این شرکت را که ثمره ٦٠ سال کار و تلاش بزرگان پیش و جدید بوده به پویایی برسانیم و همچنان که اکنون چابک است بتوانیم این راه را ادامه دهیم.

وی درباره شرایط سخت دوران تحریم هم گفت: به حق این دوران از جنگ تحمیلی ایران و عراق نیز سخت‌تر بود که مدیریت و کارکنان این شرکت توانستند بر این مسیر ناهموار و سخت و دشوار فائق آیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: