کد خبر: ۶۸۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۳۹۵
مورد عجیب "ستاره پرسپولیس"با تیم نفت تهران!
مهدی طارمی، آقای گل فصل گذشته مقابل اکثر تیم‌های لیگ برتری موفق به گلزنی شده است اما آمار گلزنی او مقابل نفت تهران ناامید کننده است.
 به گزارش خبرداغ ،طارمی در دو فصل گذشته چهار بار به عنوان بازیکن ذخیره و ثابت مقابل نفت تهران قرار گرفته است که در هیچکدام از این بازی‌ها موفق به گلزنی نشده است. او در بازی رفت فصل گذشته مقابل نفت تهران شانس این را داشت که از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما این بازیکن قدر پنالتی‌ که خودش گرفته بود را ندانست تا همچنان در حسرت گلزنی به نفت بماند.

 

طارمی در دیدار برگشت فصل گذشته مقابل نفت تهران که بازی مهمی برای سرخپوشان بود، موفق  به گلزنی نشد تا پرسپولیس با باخت مقابل نفت از قهرمانی دور شود.

 

او در بازی رفت فصل گذشته مقابل نفت تهران شانس این را داشت که از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما این بازیکن قدر پنالتی‌ که خودش گرفته بود را ندانست تا همچنان در حسرت گلزنی به نفت بماند. طارمی امیدوار است امروز با گلزنی مقابل نفت تهران طلسم گل نزدن به نفت را بشکند.

ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: