کد خبر: ۶۸۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۱۱۰۶
مدافع سابق تیم ملی برزیل مدعی است که رونالدوی پرتغال توپ طلای سال 2016 را گرفته و هنوز به کسی نگفته است.
توپ طلا در خانه رونالدو است، اما به کسی نمی‌گوید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشته است، وی در سال 2016 با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و در جام ملت‌های اروپا نیز با تیم ملی پرتغال فاتح یورو 2016 شده است، بنابراین در رقابت با لیونل مسی و گریزمان شانس بیشتری دارد تا عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2016 به خود اختصاص دهد.

روبرتو کارلوس، ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در اظهارنظری عجیب اعلام کرده که رونالدو را باید از همین حالا بهترین بازیکن سال 2016 جهان دانست.

کارلوس در این زمینه تاکید کرد: من فکر می‌کنم همین حالا هم رونالدو توپ مرد سال جهان را گرفته و این توپ اکنون در خانه اوست. او این توپ را گرفته اما به کسی هنوز نگفته است!

مدافع سابق تیم ملی برزیل ادامه داد: اگرچه او اول فصل لالیگا را به دلیل مصدومیت از دست داد و چندان درخشان ظاهر نشد اما فراموشی نکرده‌ایم که رونالدو با تیم ملی پرتغال قهرمان یورو شد و همه می‌دانیم که در سال 2016 چه افتخارات بزرگی را به دست آورده است.

کارلوس گفت: بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم و امیدوارم در ادامه در فوتبال جهان موفقت‌های بیشتری را کسب کند.

رونالدو در سال ‌های 2008، 2013 و 2014 عنوان برترین فوتبالیست جهان و توپ طلا را تصاحب کرده و امسال برای تصاحب توپ طلا رقابت نزدیک با مسی و گریزمان دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: