کد خبر: ۶۸۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۱۰۱۱
روزنامه تلگراف در گزارشی، اصفهان را یکی از زیباترین شهرهایی خواند که قبل از مرگ حتما باید آن را دید.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس ، شهر اصفهان از دیرباز به‌ عنوان یکی از زیباترین شهرهای تاریخی و گردشگری ایران شناخته شده و این موضوعی است که روزنامه تلگراف نیز به آن اشاره داشته است. این روزنامه در گزارش دو روز پیش خود، نام اصفهان را جزء 35 شهر زیبای جهان قرار داد که پیش از مرگ حتماً باید آن را دید.

تلگراف در این گزارش بخشی از سفرنامه «رابرت بایرون» با نام «جاده ابریشم» را که به توصیف اصفهان می‌پردازد منتشر کرده و بخشی از زیبایی‌های دیدنی و آثار تاریخی این شهر زیبای کشورمان را ذکر کرده است.
 
اصفهان، شهری که قبل از مرگ باید آن را دید +عکس

در گزارش تلگراف علاوه بر اصفهان از 34 شهر دیگر نیز به‌ عنوان زیباترین شهرهای جهان از جمله فلورانس، ایتالیا، پاریس، استانبول، آکسفورد، رم، کیپ‌تاون، سیدنی و ... نام برده شده است؛ همچنین این روزنامه مطلبی با عنوان «18 دلیل برای سفر به ایران» منتشر کرده و به 18 مکان تاریخی و دیدنی ایران اشاره می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: