کد خبر: ۶۸۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۵۰۸

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری بانک قرض الحسنه مهر ایرانمراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با حضور پدرام رئیس هیات مدیره و توکلی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل ساختمان سرپرستی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طی مراسمی با حضور پدرام رییس هیات مدیره و توکلی مدیر امور استان های بانک، از زحمات سبزواری مدیر شعب سابق استان چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد و ملازاده به عنوان مدیرشعب جدید این استان معرفی گردید.

در این جلسه رییس هیات مدیره ضمن تقدیر از زحمات  سبزواری، سوابق، خدمات و توانمندی های مدیر جدید شعب استان را معرفی کرد و خواستار همکاری و تعامل کلیه کارکنان با وی شد.

همچنین پدرام عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1394 را رضایت بخش خواند و ضمن اشاره به  مجمع عادی  سالیانه،  از تلاش مدیریت ارشد مجموعه به منظور ارتقاء عملکرد بانک خبر داد.

سپس توکلی مدیر امور استان ها ضمن ارائه آمار و بررسی عملکرد شعب استان چهارمحال و بختیاری نسبت به پایان سال 1394 ، بر تلاش بیشتر جهت ارتقاء منابع و تخصیص بهینه آن به مصارف تاکید کرد.

در ادامه سبزواری ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تبریک انتصاب مدیرشعب جدید استان چهارمحال و بختیاری، همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان یکی از بهترین ایام خدمت خود در سیستم بانکی کشور دانست.

ملازاده مدیر جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر از زحمات سبزواری، اعتماد مدیریت ارشد بانک به همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارزشمند تر از هر پاداش یا تشویقی دانست و ابراز امیدواری نمود که در کنار همکاران استان عملکرد مثبت و مطلوبی را ارائه نماید.

در پایان جلسه طی حکمی از سوی مدیرعامل که توسط پدرام رییس هیات مدیره اعطا گردید، ملازاده به سمت مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد و از زحمات سبزواری تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است، پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به این استان به همراه توکلی مدیر امور استان ها و ملازاده مدیر شعب استان، طی نشستی با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار نمودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: