کد خبر: ۶۸۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۴۹۲
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، اطلاعات ۹ میلیون و یکصدهزار نفر تا ساعت ۶ صبح امروز در سامانه سرشماری نفوس و مسکن مرکز آمار به ثبت رسیده است.
۹.۱ میلیون نفر در سرشماری اینترنتی شرکت کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مرکز آمار ایران اعلام کرد که تا صبح امروز، ۹میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال ۹۵ شرکت کرده‌اند. بر این اساس علیرضا زاهدیان، قائم‌مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن گفت: به این ترتیب تاکنون ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس ومسکن استان تهران هم گفت: تا ساعت ۶ صبح امروز، ۴۰۰ هزار و ۵۶۳ خانوار در استان تهران اطلاعات خود را در سامانه اینترنتی سرشماری ۹۵ وارد کرده‌اند.

نعمت‌اله ترکی افزود: به این ترتیب تاکنون در استان تهران، یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۶۶۷ نفر  در این طرح ملی نام‌نویسی کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: