کد خبر: ۶۸۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۴۲۶
وزیر کشور به برگزاری بازی تیم ایران و کره در روز تاسوعا واکنش نشان داد.
واکنش وزیر کشور به برگزاری بازی تیم ایران و کرهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش خیرین امنیت‌ساز، درباره تدابیر بازی دو تیم ایران و کره‌جنوبی در روز تاسوعا گفت: موضوع فوتبال مساله‌ای بوده که با تمام تلاش‌هایی که مسوولان ورزشی و فدراسیون انجام دادند، نتوانستند موافقت فیفا و کره جنوبی را کسب کنند و در ‌‌نهایت بازی در‌‌ همان روز برگزار خواهد شد.

وزیر کشور با بیان این مطلب که برخی از متدینین و مومنین دغدغه‌هایی در این خصوص دارند، افزود: برخی نگران بودند که شاید فضای پر شور فوتبال با فضای معنوی ما فاصله داشته باشد و تلاش‌هایی هم برای تغییر زمان بازی انجام شد اما نهایتا تصمیم‌ بر این شد که بازی در همین روز برگزار شود.

رحمانی فضلی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تمام دست‌اندرکاران اعم از بازیکنان، لیدر‌ها، رسانه‌ها و... رفتار و اقداماتشان به گونه‌ای باشد که مشکلی پیش نیاید چرا که برای ما اصل اعتقادات دینی مردم است و نباید طوری باشد که مردم برنجند.

وی با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا شئونات مذهبی رعایت شود، گفت: سازمان ورزش، مردم و تماشاچیان ملاحضات را رعایت کنند تا جنبه‌های هیجانی بازی با این ایام منطبق شود و در این راستا ناجا موظف شده تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار انجام دهد.

وزیرکشور درباره وضعیت امنیتی کشور در شرایط فعلی گفت: کشوری هستیم که مورد بغض آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای مرتجع منطقه و... هستیم؛ چراکه آنها ایران را کشور حامی امنیت منطقه و مردم مسلمان، می‌دانند و می‌خواهند این وضعیت را تخریب کنند. تهدیدات فعلی با تهدیدات گذشته فرق چندانی ندارد و ما در آمادگی قابل قبولی قرار داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: