کد خبر: ۶۸۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
تعداد بازدید: ۵۹۶
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فکر می‌کنم در دیدار مقابل کره‌جنوبی برنامه هجومی متفاوتی داشته و ممکن است با 2 مهاجم به زمین برویم.
به گزارش خبرداغ،علیرضا امامی‌فر در مورد دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان اظهار داشت: برد خوبی در این دیدار برای تیم ملی ایران به ثبت رسید و باعث شد سایر حریفان از تیم ما ترس بیشتری پیدا کنند. به هرحال کی‌روش حساسیت این بازی‌ها را به خوبی می‌داند و تا امروز هم از پس حریفان در شرایط مختلف برآمده است.

 

وی درمورد انتقادهایی که از سبک بازی تیم ملی می‌شود، گفت: ایرادهایی که در این مقطع از تیم ملی گرفته می‌شود قابل قبول نیست. تیم ما الان شرایطی دارد که همه از آن انتظار حضور در جام جهانی را دارند و ملاک موفقیت این تیم ارائه بازی زیبا نیست. تیم ملی با توجه به شرایط و حریفانی که دارد، در بحث ساختار دفاعی اوضاع ایده‌آلی را به دست آورده و به نوعی برای همه اطمینان خاطر ایجاد کرده است، البته کیفیت خط میانی و حمله در شرایط مطلوبی نیست اما در مجموع جوانان و نیروهای این تیم در همه پست‌ها نشان داده‌اند به مرز پختگی و تجربه بالایی رسیده‌اند.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی کره جنوبی و حساسیت آن تصریح کرد: همه به این درک رسیده‌اند که موقیت در این بازی تا چه حد می‌تواند برای ما مهم باشد. در این دیدار پیش بینی می‌کنم در فاز هجومی بیش از بازی قبل برنامه داشته و حتی ممکن است کی‌روش در این دیدار از دو مهاجم استفاده کند ضمن اینکه در فاز دفاعی هم باید بسیار مراقب دودندگی و بازی سریع کره‌ای‌ها بود تا دچار غافلگیری نشویم.

خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: