کد خبر: ۶۸۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۶۲۹
مسئولان باشگاه پرسپولیس تذکر کتبی به سرمربی تیم خود دادند.
به گزارش خبرداغ،با وجود اینکه پرسپولیس امسال با برند جیووا البسه خود را تامین می کند اما این لباس ها به قدری بی کیفیت است که صدای خیلی ها را در آورده است. شاید باور کردنی نباشد اما برخی بازیکنان مدعی شده اند که لباس شان بعد از چند بار شست و شو آب رفته است!

 

این موضوع باعث شده تا برانکو برخی از البسه خود را از برندهای دیگر به تن کند و برند آل اشپورت یکی از همین تولیدی هاست که او از آن استفاده می کند.(مشابه کاری که کیروش قبلا انجام می داد)

 

این موضوع به گوش مسئولان باشگاه رسیده و آنها نامه ای به برانکو داده اند و در آن از برانکو خواسته اند تا پاسخگوی این کار خود باشد.

 

به نظر می رسد شاید جریمه ای برای سرمربی پرسپولیس در نظر گرفته شود چرا که پیش از این با تخلف های این چنینی همین جریمه مالی صورت گرفته بود.

نامه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: