کد خبر: ۶۸۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۶۵۳
رونمایی از اولین کارت اعتباری بانک سرمایهمراسم جشن قهرماني تيم واليبال بانك سرمايه در جام باشگاه‌هاي آسيا كه در اولين سال تاسيس اين تيم محقق شده بود، برگزار و كاپ قهرماني به خانواده شهداي مدافع حرم اهدا شد. 
به گزارش خبرداغ، در اين مراسم با حضور دكتر خاني، دكتر خادم عضو هیات‌مديره و معاون مالي بانك سرمايه و دكتر كاظمي، قائم مقام صندوق ذخيره فرهنگيان از اولين كارت اعتباري بانك سرمايه رونمايي شد و دكتر سپندارند، رئيس اداره تشكيلات و روش‌هاي بانك سرمايه در اين‌خصوص گفت: كارت‌هاي اعتباري سال‌ها است كه در شبكه وسيع بانكي در كشورهاي جهان وارد شده است و كارآيي زيادي هم براي مشتريان و مردم دارد و البته جاي خالي آن در بانك‌هاي ايراني هم احساس مي شد كه خوشحاليم بانك سرمايه توانسته است اين خدمت را نيز براي مشتريان ارزشمند خود فراهم کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: