کد خبر: ۶۸۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۵۷۹
در سومین دیدار از مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه، کره جنوبی با حساب 3 بر 2 قطر را شکست داد.
کره‌جنوبی با پیروزی بر قطر صدرنشین شدبه‌گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، در نخستین دیدار از گروه A مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در آسیا، کره‌جنوبی در سئول از تیم ملی قطر پذیرایی کرد که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان اولی اشتلیکه به پایان رسید.

کره‌جنوبی با این پیروزی موقتا به صدر جدول گروه صعود کرد. این تیم برای آنکه سرگروه باقی بماند باید در انتظار نتیجه دیدار ایران و ازبکستان باقی بماند.

کره‌جنوبی ابتدا با گل کی سونگ یونگ در دقیقه 11 با یک گل از حریف خود پیش افتاد اما قطر که به تازگی فوستای را جایگزین کارینو روی نیمکت خود کرده است، با دوگل حسن الهیدوس و سباسیتن سوریا در دقایق 16 و 46، از حریف خود پیش افتاد. این پایان کار نبود و کره‌جنوبی به سرعت توسط جی دونگ وون و سونگ هیون مین در دقایق 56 و 58 بازی را 3 بر 2 به سود خود کرد. در ادامه این بازی هونگ زئون هو از کره‌جنوبی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد اما قطر نتوانست با وجود یک یار بیشتر، بازی را به سود خود تمام کند.

کره‌جنوبی با این نتیجه، هفت امتیازی شد و به صدر جدول گروه صعود کرد. قطر هم بدون امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: