کد خبر: ۶۸۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۴۹۲
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوا تا روز دوشنبه روند افزایش دما را طی می کند اما در دو روز تاسوعا و عاشورا هوا سرد می شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: محمد اصغری گفت: میانگین کشوری دما تا روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده افزایشی است اما از آن به بعد با شمالی شدن جریانات جوی، شاهد روند کاهش دما در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خواهیم بود.

وی افزود: در ایام تعطیلات محرم احتمال بارش در سواحل دریای خزر نیز وجود دارد.

کارشناس هواشناسی اضافه کرد: دیروز بعد از ظهر در بخش های جنوبی کشور و شهرهای زاهدان، شهر بابک، بافت و نهبندان شاهد بارش بودیم و این روند امروز بعد ازظهر نیز ادامه دارد.

اصغری با بیان اینکه هوای امروز صبح در بیشتر مناطق کشور نسبتا آرام است ، گفت: بعد از ظهر امروز در کرمان، ارتفاعات هرمزگان،شرق استان فارس و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد بارش باران،رگبار و رعد و برق توام با وزش باد خواهیم بود که احتمال آبگرفتگی در معابر نیز پیش بینی می شود.

وی افزود: عصر امروز در مرز استان های تهران، البرز و مازندران نیز شاهد افزایش ابر و بارش خفیف خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گفت : تهران در 24 ساعت آینده پدیده جوی خاصی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: در بخش های غربی کشور و در کشور عراق احتمال افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و غبار در روزهای آینده وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: