کد خبر: ۶۸۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۵۹۱
حسین بادامکی با توجه به اتفاقاتی که تا چند روز پیش در تیمش رخ داده بود شرایط خوبی را برای سیاه‌جامگان متصور نبود ولی به خبرورزشی از انگیزه بالای پرسپولیسی‌های تیمش برای بازی با استقلال خبر داد.
کلی پرسپولیسی برای بازی با استقلال داریمبه گزارش خبرداغ ، حسین بادامکی با توجه به اتفاقاتی که تا چند روز پیش در تیمش رخ داده بود شرایط خوبی را برای سیاه‌جامگان متصور نبود ولی به خبرورزشی از انگیزه بالای پرسپولیسی‌های تیمش برای بازی با استقلال خبر داد.

 

اخبار خوبی از سیاه‌جامگان به گوش نمی‌رسد! کاظمی برگشت؟
متأسفانه در روزهای قبل سرمربی تیم بابت شرایط به وجود آمده در باشگاه در تمرینات حاضر نمی‌شد ولی ظاهراً با مدیران باشگاه صحبت‌های ثمربخشی داشته و می‌خواهد همچنان با تیم همکاری کند.

 

مشکلش چه بود؟
مشکل به خاطر مسائل مالی بود. او هم بابت پولی که خودش از باشگاه می‌خواهد با مسئولان به مشکل خورده بود و هم بازیکنان تیم. در واقع ناراحتی او بیشتر به خاطر پول بچه‌ها بود. ولی شنیدیم که مسئولان باشگاه گفته‌اند مشکلات برطرف می‌شود. 

 

تا اینجا ۳۰ درصد گرفته‌اید؟
۳۰ درصد؟! خیلی کمتر از این است. البته دریافتی‌های بازیکنان متغیر است و همه یکسان پول نگرفته‌اند. بعضی ۵ درصد، برخی ۱۰ درصد و تعدادی هم ۱۵ درصد. کسی نیست که ۲۰ درصد گرفته باشد. امیدواریم مشکلات هرچه زودتر برطرف شود چون این بازیکنان غیر از فوتبال درآمد دیگری ندارند. ما بعد از تعطیلات هم دو بازی مهم با استقلال و سپاهان داریم.

 

شکست سنگین آخرتان مقابل تراکتور هم به این موضوع مربوط بود؟
فکر نمی‌کنم. تراکتورسازی در آن بازی خیلی خوب ظاهر شد و بچه‌های ما هم تلاش‌شان را کردند ولی حریف تیم پرمهره و قدرتمندی بود که در خانه خودش بازی می‌کرد.

 

فکر می‌کنی این اتفاقات روی بازی‌‌تان با استقلال هم تأثیر منفی بگذارد؟
بعید می‌دانم. تا بازی با استقلال زمان کافی داریم که به خودمان بیاییم و البته فرهاد کاظمی دیروز به خاطر درگذشت یکی از اقوام نزدیکش مشهد نبود ولی از امروز تمرینات‌مان با قدرت از سر گرفته می‌شود.

 

استقلال هم که ظاهراً به روزهای خوبش برگشته
استقلال تیم پرمهره‌ای است که مانند ما چون تغییرات زیادی داشت ابتدای فصل خوب نتیجه نگرفت ولی قطعاً در آینده بیشتر از این امتیاز جمع خواهد کرد.

 

شما هم که کلی پرسپولیسی در تیم‌‌تان دارید
من با خانزاده، سیف‌اللهی، علی عسگری، قدیمی‌پور و میثم حسینی همه سابقه بازی برای پرسپولیس را داریم و قطعاً برای این بازی هم انگیزه‌های خودمان را داریم. امیدوارم ابتدا بازی خوبی شود و بعد هم یک برد دلچسب را به مشهدی‌ها هدیه دهیم.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: