کد خبر: ۶۸۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
تعداد بازدید: ۵۲۴
سروش رفیعی از معدود هافبک‌های فوتبال ایران است که از قدرت دریبل‌زنی بالایی برخوردار است و چشم‌نواز بازی می‌کند، به همین دلیل مورد توجه برانکو قرار گرفته است.
به گزارش خبرداغ،بازیکنی که به گفته یکی از همبازیانش در دوران حضور در فجرسپاسی شیراز طرفدار استقلال تهران و متمایل به رنگ آبی بود اما عکس‌هایی با پیراهن قرمز پرسپولیس از او منتشر شد.

 

البته خود سروش رفیعی توضیح داد آن عکس با پیراهن قرمز مربوط به دوران حضور در مدرسه فوتبال افشین پیروانی در شیراز بوده است! برانکو این هافبک ملی‌پوش را می‌خواهد اما سروش رفیعی به ۳ دلیل با تراکتورسازی تبریز تمدید می‌کند.

 

۱- سروش نمی‌خواهد از چشم هواداران تراکتور بیفتد!
این درست که دوران خدمت سربازی سروش رفیعی نیم‌فصل به پایان می‌رسد اما این بازیکن نمی‌خواهد با هواداران تراکتورسازی به مشکل بخورد یا از چشم آنها بیفتد. تیم تبریزی صدرنشین لیگ برتر و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. بدون شک جدایی هافبک تکنیکی و تأثیرگذار قلعه‌نویی، تراکتورسازی را در نیم‌فصل دوم با مشکلات فراوانی روبه‌رو کرده و حتی ممکن است جام را از این تیم بگیرد. آنگاه ناکامی احتمالی بر گردن سروش رفیعی خواهد افتاد. بازیکنی که اگر بخواهد در ایران توپ بزند با توجه به حضور ۳ تیم تبریزی در لیگ برتر باید در طول فصل ۳ مرتبه به این شهر سفر کند. جدایی و رها کردن تراکتورسازی آن هم در نیم‌فصل می‌تواند دردسرهایی برای سروش رفیعی به وجود بیاورد!

 

۲- ترافیک خط میانی پرسپولیس 
سروش رفیعی فوتبالیست قابلی است. یک هافبک تکنیکی که به لطف دریبل‌های جادویی‌اش می‌تواند محبوب سکوهای پرسپولیس شود اما تیم برانکو با ترافیک در خط میانی خود روبه‌روست.
کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن مسلمان و حتی وحید امیری ملی‌پوش در خط میانی پرسپولیس دیده می‌شوند و تضمینی هم وجود ندارد سروش رفیعی فیکس شود!
همین موضوع هافبک سرباز تراکتورسازی را برای پیوستن به پرسپولیس دچار تردید کرده است. فراموش نکنید برانکو اعتقاد فراوانی به محسن مسلمان دارد که یکی، دو فصل است عصای دست اوست و بعید هم به نظر می‌رسد در صورت جذب سروش رفیعی این بازیکن شیرازی را در پست مورد علاقه‌اش پشت فوروارد بازی دهد.

 

۳- مشورت با ساسان انصاری
شنیدیم یکی دیگر از دلایلی که سروش رفیعی را منصرف کرده است مشورت با ساسان انصاری، همشهری و دوست صمیمی‌اش است. ظاهراً ستاره فعلی فولاد خوزستان از تجربه تلخ نیمکت‌نشینی در تیم برانکو حرف زده ولی تلاش نکرده سروش را منصرف کند. انصاری از هواداران پرشور پرسپولیس و بزرگی این تیم صحبت کرده اما از سختی ورود به ترکیب اصلی برانکو گفته است.

 

سروش نیم‌فصل با تراکتور تمدید می‌کند
دوران سربازی سروش رفیعی دی‌ماه (نیم‌فصل) در تبریز به پایان می‌رسد و او می‌تواند از تراکتورسازی جدا شود. با این وجود این هافبک ملی‌پوش هنوز قراردادش را تمدید نکرده و به قول معروف ناز می‌کند! البته باید به سروش رفیعی حق داد؛ بازیکنی که ۲ سال با حقوق ماهانه ۱۵۰ هزار تومانی (!) و به عنوان سرباز در تراکتورسازی توپ زده و حالا حق دارد به دنبال پول بیشتر باشد. تراکتورسازی هم مشکلی با پرداخت پول خوب به بهترین هافبک خود ندارد و گفته می‌شود سروش رفیعی قراردادش را تا پایان فصل با دریافت مبلغ مناسبی تمدید خواهد کرد.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: