کد خبر: ۶۸۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۵۶۳

 امضای تفاهم ­نامه همکاری های مشترک صندوق بازنشستگی صدا و سیما و بانک آیندهتفاهم ­نامه همکاری­­ های مشترک بین صندوق بازنشستگی صدا و سیما و بانک آینده، در روز شنبه مورخ1395/07/10، منعقد شد.

     به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده، به منظور گسترش همکاری­­ های فی­مابین، ایجاد هم ­افزایی لازم، پایهریزی یک اتحاد استراتژیک و در جهت ارزش­ آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی­نفعان، تفاهم نامهای با موضوعاتی نظیر موارد ذیل، در چارچوب ضوابط و مقررات جاری، در روز شنبه مورخ 1395/07/10 به امضای مدیران عامل دو نهاد رسید:

همکاری مشترک در زمینه­ های مختلف بانکی، مالی، سرمایه­گذاری و سایر حوزه­ های مورد توافق دو طرف.

ارائه خدمات بانکی مورد نیاز صندوق، کارکنان، بازنشستگان و نهادهای وابسته به آن، با رعایت قوانین و مقررات ابلاغی توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران.

همکاری لازم با صندوق درخصوص تأمین مالی صاحبان کسب و کارهای طرف قرارداد صندوق.

مدیریت منابع صندوق در قالب کاربرد رویکردها و محصولات مختلف بانکی و بازار سرمایه.

ارائه انواع ضمانتنامهها و عرضه خدمات بانکداری الکترونیکی به صندوق از جمله: افتتاح حساب برای اعضا در محل از طریق شعبه مجازی، پیاده‌سازی طرح پیشخوان مجازی، ارائه کارت نقدی، بن کارت، ارائه درگاه اینترنتی، نصب دستگاه خودپرداز و چک پذیر، طرح خدمت، شخصی­ سازی محصولات به­ صورت ویژه برای صندوق و سایر خدمات بانکداری الکترونیکی.

ارائه مشاوره و خدمات صندوق به بانک و شرکت­ های وابسته، در حوزه تبلیغات و رسانه، زمینه ­های کسب و کار و بررسی طرح­ های فنی مرتبط با زمینه ­های کاری.

همکاری در طرح­ های توسعه ­ای و نوآورانه صندوق.

تأمین مالی و ارائه خدمات اعتباری و بیمه ای و سایر خدمات مشترک قابل تعریف.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: