کد خبر: ۶۸۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۷۰۲
با حضور آیت‌الله هاشمی؛
در آستانه سی‌امین سالروز فعالیت دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، ساختمان‌های آزمایشگاه مرکزی و دانشکده فنی و مهندسی این واحد با حضور آیت‌الله هاشمی افتتاح شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این مراسم که دکتر حمید میرزاده، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد حضور داشتند، ساختمان آزمایشگاه مرکزی واحد تهران شمال با ۱۴۱ آزمایشگاه و کارگاه و ۱۴ کلاس آموزشی در ۷ طبقه با زیربنای بالغ بر ۲۴ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

همچنین رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد ، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال را که در ۷ بلوک با زیر بنایی حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است، افتتاح کرد.

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد ، علاوه بر اتاق‌های ریاست و معاونت، کارکنان آموزش و مالی، بیش از ۱۶۰ باب کلاس و اتاق ویژه اعضای هیأت علمی، دانشجویان دکترا، مدیران گروه‌ها، ۴ سالن دفاعیه، کتابخانه و ۲ سالن مطالعه، اتاق‌های ویژه لابراتوار، مجلات و فروش کتاب و سالن ثبت نام و نمازخانه دارد که مجموعه فضایی که در این مراسم برای استفاده در اختیار استادان و دانشجویان قرار می‌گیرد، ۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

در مراسم افتتاح ابتدا ملک معاون عمرانی واحد تهران شمال توضیحاتی درباره پروژه‌ها داد و سپس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه ازاد اسلامی گزارشی از مراحل مختلف طرح تجمیع ارائه کرد.

محسن هاشمی با تاکید بر توجه بر معماری ایرانی و اسلامی در اجرای طرح تجمیع هفت پردیس دانشگاهی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در طول عمر خویش ٢٠ میلیون مترمربع فضای آموزشی، آزمایشگاهی، ورزشی، رفاهی برای دانشجویان ساخته که البته برنامه ما توسعه و رعایت استانداردهای جهانی و ملی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: