کد خبر: ۶۸۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۷۱۹
کارمند متخلف بانک که با اسناد جعلی برای فامیل هایش وام می گرفت در غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شد.
وام گیری کارمند متخلف بانک برای فامیل هایشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: کارمند متخلف بانک که با اسناد جعلی برای فامیل هایش وام می گرفت در غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شد.
 
سردار  محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی شکایت رسیده توسط یکی از بانک های دولتی مبنی بر اقدامات غیر قانونی مسئول دایره اعتبارات و ارائه تسهیلات غیر مجاز بانکی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد:ماموران با هماهنگی مقام قضائی تحقیقاتی پیرامون موضوع تسهیلات غیر مجاز بانکی را در دستورکار خود قرار دادند که پس از مکاتبه با بانک مربوطه و تحقیقات میدانی صحت و سقم موضوع مشخص شد.
 
سردار خانچرلی تصریح کرد:در تحقیقات ماموران مشخص شد مسئول دایره اعتبارات بانک مذکور با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود ، استفاده از فاکتور و مهرهای جعلی و مستندسازی صوری در پرونده ها اقدام به پرداخت 25 فقره تسهیلات وام بانکی به مبلغ بیش از چهار میلیارد ریال به اقوام ، آشنایان و دوستان خود کرده است.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه متهم به پلیس آگاهی احضار و پیرامون موضوع تسهیلات غیرمجاز بانکی تحقیقات لازم انجام شد که در نهایت وی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: