کد خبر: ۶۸۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۵۳۹
برانکو ایوانکوویچ برای اینکه از صحبت هایش برداشت غلطی نشود حتی پس از بازی هم حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد
انتقاد از برانکو بابت حرفی که به زبان نیاورده!به گزارش خبرداغ ،برانکو ایوانکوویچ برای اینکه از صحبت هایش برداشت غلطی نشود حتی پس از بازی هم حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد چرا که می دانست هر حرفی بزند از آن برداشت های مختلفی می شود.

 

حالا که برانکو صحبت نکرده، برخی حرف های به زبان نیاورده را به او نسبت می دهند مانند برادر بزرگتر مربی تیم ملی یعنی شاغلام پیروانی که می گوید برانکو نباید نبود ملی پوشانش را بهانه کند!

 

برانکو هنوز حرفی به زبان نیاورده آقایان طبق عادت در مقام پاسخگویی برآمده اند و مشخص نیست اگر حرفی می زد چه می کردند.

 

مربیان وطنی با توجه به شناختی که از خودشان دارند و می دانند اگر آنها بودند دست به چنین کاری می زدند و فورا بهانه می گرفتند، برانکو را با همان چوب می زنند.

 

پیروانی در صحبت هایش گفته است: برانکو نباید نبود ملی پوشانش را عامل باخت بداند. او یک مربی حرفه‌ای است و خودش بهتر از هر فرد دیگری می‌داند که تیمش در این بازی فوتبالی باخت نه روی اتفاق، چه بسا اگر می‌پوشان پرسپولیس هم در این بازی حضور داشتند این اتفاق رخ می‌داد. تیم بزرگی مثل پرسپولیس وقتی در زمین مقابل تیم دسته دومی حاضر می‌شود از لحاظ روحی و روانی دو بر صفر جلو است. پرسپولیس در همه بازی‌هایش در حفظ توپ عالی عمل می‌کند اما در بازی با قشقایی بازیکنان این تیم 5 پاس هم به یکدیگر ندادند. چه بسا اگر درخشش دروازه‌بان پرسپولیس در چند صحنه از بازی نبود پرسپولیس 2،3 گل دیگر هم دریافت می‌کرد.

 

گفتنی است فدراسیون به پرسپولیس این اجازه را داده بود تا با توجه به تعداد ملی پوشانش در این بازی به میدان نرود اما آنها حاضر شدند مقابل قشقایی بازی کنند و دیگر بهانه ای باقی نمی ماند چون خودشان این را قبول کردند و می توانستند بازی را به وقت دیگری موکول کنند پس سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند نباید چنین موضوعی را بهانه کند. مربیان وطنی نیز بهتر است صبر کنند حرفی به میان بیاید سپس جواب آن را بدهند نه اینکه روی حدس و گمان شان به برانکو حمله کنند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: