کد خبر: ۶۸۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
تعداد بازدید: ۳۱۱
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: تفرقه، شکاف و دو قطبی شدن جامعه آغاز انحطاط خواهد بود.
روحانی: تفرقه، شکاف و دو قطبی شدن جامعه آغاز انحطاط خواهد بودحجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه جمعه در یادداشتی توئیتری نوشت: ما همه زیر یک چتر محافظ هستیم که چند قسمت کردن آن امکان پذیر نیست.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، رییس جمهوری هفتم مهرماه نیز در دیدار علما ، ایثارگران و برگزیدگان استان قزوین، همه اقشار جامعه را به حفظ وحدت و تلاش برای آبادانی و رونق اقتصادی ایران اسلامی فرا خواند و تاکید کرد: اختلاف سلیقه اشکال ندارد اما بسیار مهم است که به عنوان اعضای یک خانواده، اهداف اصلی و مهم را گم نکنیم و همه برای ایران قدرتمند بکوشیم.
وی تصریح کرد: ما همه یک کشور، یک رهبری و یک دولت داریم و باید همگان خود را عضو یک خانواده بدانیم چرا که رقابت های حزبی وقتی به کینه ، کینه توزی و تنازع منجر شود ، انحطاط آغاز خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: